Tips en feedback

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is erg waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw een tip of feedback aan ons doorgeven? Stuur ons dan een e-mail. Alvast bedankt!

Klacht?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een neutrale partij kunt u uw klacht indienen bij de KNMT. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen. Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel.

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.